9 februari

idag har jag vart på praktik och det gick finemangen. efter praktiken så åkte jag och hämtade bossan i skolan sen åkte vi ner på stan en sväng. men det blev ingen shopping, bara kika lite. efter stan åkte vi hem, när vi kom hem så dansade vi zumba. det kändes verkligen i magen sen igår. igår var jag och bossan ut och åkte skidor innan vi hade träning för småbarnen. vi tog oss en liten vända på golfbanan sen tog vi oss nämligen upp för hela slalombacken med skidor på, alltså upp för hela backen, även underbacken, som är brant. jag trodde att jag skulle ramla bakåt när jag gick uppåt. haha! men vi kom iaf upp. när vi väl kom upp för backen så tog vi oss en liten vända på det snygga spåret. det var helt nygjort, ingen hade åkt där. så himla kul att åka då. sen var det dags att byta skidor sen kom småpluttarna och då var det dags att träna dem:)
nu ska jag styrketräna lite, får se hur mycket jag orkar. min kropp är lite slö just nu känns det som..
bilder från när jag och bossan dansade zumba idag.
ja, man ser lite koncentrerad ut måste jag erkänna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0