3 februari

idag åkte jag till skolan och sen till avestaparken och stod där på en mässa för nior. vi stod där och visade handelsprogrammet, det var såklart andra program där också som visade upp sig. vid 12 tiden så gick jag på lunch, jag och johanna gick och käkade pannkakor. efter det så åkte vi ner på stan och kikade lite sen for vi hem till henne och hon visade mig lite photoshop osv. gosade även med henne sötaste katt, kan ju inte va sötare. så himla gosig:)
efter att vi vart hemma hos henne så skjutsade jag ner johanna till gymmet sen åkte jag ner på stan igen och så köpte jag mig ett par nya jenas och en tröja. nöjd blev jag!
till kvällen så blev det skidåkning i åsbo, blev bara stakning några kilometer och även hjälpa martin med träningen för barnen:) efter att jag vart i åsbo så åkte jag och bossan hem och dansade zumba. efter det blev det en skön dusch och imorgon väntar dans klockan 08.40
godnatt:)


en sommarkväll i stockholm för något år sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0