20 februari

idag gick jag upp vid 9 och åt frukost och det var fortfarande kallt ute... runt 12 tiden så åkte jag och hämtade melinda så åkte vi skidor på golfbanan. på fredag så gäller det!:) då är det  kortvasan. ska bli spännande.
efter att jag och melinda vart ut och åkt skidor så skjutsade jag hem henne med nästan tom tank.. usch,  hatar att betala bensin, så dyrt.. dom pengarna kunde jag ha köpt massa annat för, menmen ska man kunna ta sig fram så måste man ha bensin.. men jag klarade mig hem iaf, få se om jag ens kommer att kunna ta mig till en bensinstation.. haha! nu ska jag och bossan dansa lite zumba, sen blir det one tree hill. eller kanske hockey, jag vill ju se båda sakerna.. hm......min beslutsångest:(
ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0