11 februari

imorse så hade jag sovmorgon.. och såklart så var det rena rama snöstormen utanför, usch! jag gick ut och skottade gården sen gick jag in och böt om och åkte till skolan för att ha en lektion tydligen.. sen åkte jag och johanna ner på stan och kikade lite sen fusksolade vi. efter solningen åkte jag och johanna hem till henne och var där ett tag. vi pratade lite och hon visade mig lite om photoshop:) sen åkte jag hem för att äta kvällis med mamma och kolla på tv. nu sitter jag och mamma i soffan och fryser, vår pelletsbrännare eller vad det nu heter hade lagt av. så det är lite kyligt inne. men ska ta mig ut i snön och hämta lite ved och göra en brasa.
ha en bra fredagskväll:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0