10 februari

idag åkte jag till skolan och hade svenska sen hade jag en lång, väldigt lång rast... himla segt måste jag säga. sen vart det sista lektionen och då fick vi ett papper som vi skulle göra klart sen fick vi sluta. då åkte jag hem till sivan och väntade på att putte skulle sluta. han skulle åka med mig till anna och philip på lite fikt. men det blev en väldigt snabbis, hann nästan bara dit sen skulle vi hämta julia i skolan, sen vidare och hämta bossan i skolan. sen skjutsade jag hem putte och julia. jag och bosse åkte hem, jag skottade vår gård... jäkla snö, det kan väl räcka..? det räckte det som var. jag som trodde att det gick mot våren när solen var så varm och go i helgen.. men neje, så jättefel hade jag visst.. när jag skottat gården så var det bara att byta om och ut och träna lite skidor. idag blev det skate, men det gick lika bra. men det var så himla mycket snö på spåret så idag var det tungt.. men det gick, det var kul. efter skidträningen så skulle jag och bossan hem.. och så startade min bil, jippie. inte ofta den gör det, dast iochförsig så var det ju inte ens så kallt ute. jag sopade av bilden och sen hoppade jag in och skulle backa ut, då lägger bilen av helt plötsligt.. jag kom inte iväg, satt fast med bilen i snön:o jag skulle sedan försöka starta den igen men den ville inte starta.. men som tur var så var det en som heter evert som hade startkablar och då startade bilen. sen skulle jag backa ut igen, linda, bosse och hans puttade på bilen men när jag skulle backa igen så la den av så då fick vi göra om samma sak igen med startkablar. sen kom jag iväg. sicken tur alltså! det var på gränsen att jag inte ens kom upp för en lite backe, jag bara slirade fram. haha! lite spännande:)
när jag kom hem så dansade jag zumba, bossan var med en liten stund men sen gav hon upp för hon sa att hon inte var på humör för att dansa zumba, då fick jag dansa själv. men det gick precis lika bra. nu ska jag ta fram bollen och göra lite rumpträning:) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0