maja?

ja, idag var min katt maja helt konstig. Vi har haft henne enda sen jag var liten.
Hon är runt 12-13 år kanske.

Aa, men iaf. Idag så hade vi dörren öppen på baksidan, vet inte varför men den var det iaf. Så gick maja ut och sen när hon kommer tillbaka så går hon in med en råtta i munnen och lägger råttan på mattan innanför dörren. Hon har aldrig gjort så förut:o jag blev helt förvånad när hon kom in sådär med råttan. Den lillskiten! Så måste man berömma henne och prata lite bebisspråk så hon blir glad. Men bossan hon skrek "gå ut med råttan!"
Bara så ni vet så var råttan död så den levde inte iaf:)
Sen efter ett tag så tog hon tag i råttan och tog ut den som tur var, då stängde jag dörren på en gång. Sen kom hon in och såg jättestålt ut. Nu ligger hon och snarkar i sin lilla röda fotölj:)







pussss på majsingen

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

men åååh så sööt :)

2010-10-11 @ 19:51:51
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0