24-25 oktober

jahap då har 18 årsdagen passerat. Jag är supernöjd med alla mina fina presenter! tack till allt.
jaa, min födelsedag 24 oktober var grymt bra, jag hade gäster till klockan 21.00 ungefär, gästerna började att rulla in vid 14.00 på dagen. Så jag hade fullt upp hela dagen. Jag vill bara säga TACK så mycket!
Jag tänkte faktiskt lägga upp bilder på lita av det jag fick. (a)


Idag har jag varit i skolan, det började med dans på morgonen, det var skitkul men svettigt. Efter dansen bar det av till skolan där vi hade en samling och fick lite papper där vi skulle svara på lite fågor sedan gjorde jag klart en uppgift. Sen tog jag en promenad hem. Det var faktiskt skönt. När jag kom hem så kikade lite på tv sen somnade jag, oj va länge jag sov:o hihi!
Nu tänkte jag göra något nyttigt faktiskt, jag tänkte köra lite styrke träning.

Ha en bra dag!




ber om ursäkt för att jag har sån hemsk utväxt på mitt hår..
men ska nämligen vänta med att färga håret till i vår(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0