22 oktober

idag blev det dans på morgonen sen blev det lite skola och skriva ut affärsplanen osv. Efter det hade vi UF-uppvärmning eller vad man ska kalla det, vi körde heta stolen. Efter det så åkte jag till Borlänge med Linda. Jag köpte mig ett par skor, bild kommer senare:) Tack för en trevlig dag i Borlänge Linda:)
När jag kom så var faster Anna hemma hos oss, hon hämtade en locktång, hon ska låna den av oss. När åkt hem så kom Pillis hit. Vi satt och kikade på idol, sen åkte vi iväg och hämtade hennes mamma på jobbet. Sen åkte vi en vända i stan men det var dött som vanligt, wii! Sen åkte vi hem till mig, satt oss i min säng och pratade en massa trevligt!(y) Och jag ska såklart inte glömma att säga grattis till Pillan som fick körkort idag! WIIIHO, GRATTIS!
Och på söndag då ni, DÅ fyller jag 18 år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0