1 oktober

inte långt kvar nu, snart fyller jag ÅR!! wiho 24 oktober.
idag var nathalie i skolan. Kul att träffa det där lilla busfröt:* vi började med att dansa på morgonen, det gick väl bra. Efter det åkte vi till skolan och jobbade lite, försökte jobba oss framåt med affärsplanen och ja det går som det går:) Sen gick vi ner på stan och gjorde en marknadsundersökning på våra mössor och det gick väldigt bra sen kollade vi även på en/två grejer vi ska ha i montern.
efter stan så cyklade jag hemåt, då träffade jag örjan och stannade och pratade med honom lite. Sen fortsatte jag hemåt. När jag kom hem så pratade jag i telefon med knäppisar. Nu gör jag inget speciellt, ska nog leka med nathalie, wiho:)
Vet inte vad vi ska hitta på men något kanske det blir:)
Justja, vårt internet har inte funkat så bra här hemma så har inte kunnat uppdatera så supermycket.

Ha en bra dag!:)


tummen upp för att internet funkish och för att nathalie is home:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0