28 november

igår var jag hemma hos johanna och firade henne för att hon har blivit en 18 åring! Vi blev bjudna på god mat och efterrätt:) Bilder från igår kommer senare när jag lagt in bilder(a)
Efter att vi hade ätit så gick vi upp till johannas hus och så festade dom lite, jag fick jätteont när jag andades så jag åkte hem lite senare på kvällen. När jag kom hem så gick jag hem till patric sen gick vi och sov och när jag vaknade så trodde jag att det som gjorde ont i går när jag andades skulle vara borta men det var inte... AJ vad det gör ONT!!!:( kan inte andas "på riktigt". Ussss! 

Idag så ska jag och nathalie stå på julmarknaden i Avesta och sälja våra mössor med märket SKiLLZ på!
Ni som bor i närheten kom och kika och prova dig en mössa jag lovar att det visar ett bra resultat:) Så ta chansen att prova vår snygga mössa!:)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0