skolan

nu är jag lite tråkigt och skriver bara från skolan. Men ikväll kommer det lite bilder från första doppet med johannisen.

Vi har nyss vart på modevisningen i skolan, det var väl sådär bra.. men johanna j var såklart skitsnyggg! Nu sitter jag och johannisen och jobbar lite, vi ska snart ta lunch sen blir det att jobbar igen. Ska bli klar med allt i tid så  man slupper stressa i sista tid. Men känns som om jag stressar redan nu.. Men det är inte långt kvar till sommarlov.

Efter skolan idag så ska johannisen och jag dra ner på OK eller något och pumpa min cykel sen ska vi trääääna som tusingen. Vi har verkligen kört hårt nu i två veckor med styrke träning och dans såklart!

 

Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0