godmorgon

idag är jag nästan helt ledig från skolan, faktiskt ganska skönt! Har bara skoljoggen och den börjar klockan 1 ungefär. Men nu vet jag inte hur jag ska göra.. eftersom johanna e inte skulle springa, så får jag väl springa själv, men det är tråkigt.. Så får se vad jag gör:) Kanske blir att gå i rask takt! Hade jättegärna velat springa. Men få väl se.
Just nu gör jag inget, när jag vaknade så gick jag upp och tog mig en tallrik fil och coco pops, muums! Sen har jag bara kollat på tv!

Igår hade vi dans, och det gick bara bra! Vi gjorde klart en dans, till låten lose control. Den kommer bli super!
Nu ska vi bara finslipa dansen och få in takterna samtidigt.


min misse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0