21maj

hejsanpådejsan!
imorse blev det att dansa och det gick väl bra, var lite slut i kroppen bara. efter dansen så hade vi naturkunskap efter de så blev det lunch och det var väl gott. När lunchen var slut så hade vi samhäll och då gjorde vi bara ett prov sen slutade jag och då kom älsklingen så cyklade vi ner på stan och kikade lite sen kom johannisen dit också. Sen blev det att cykla hem. När jag kom hem så somnade jag.. sköönt!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på en promenad eftersom det blev lite bättre väder nu. Lite sol ute, har regnat nästan hela dagen..
Ikväll blir det iaf god mat med mamma och pappa. Bossan åkte till stockholm idag med mikaela, de kommer hem på söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0