hos sivan

blev en skön promenad till sivan idag, blev musik i öronen och solsken i ögonen. Bossan åkte bil, så gick ensam. När jag kom hem till siv så kände jag att jag hade ont i öronen.. ajaj! Innan jag gick så kände jag att jag hade lite ont i halsen men tänkte inte så mycket på det. När jag kom hem till siv så blev det kyckling och ris och sallad, det var jättegott. Siv gör en supergod kyckling!
När vi hade ätit så gick vi ner på stan en sväng och kikade lite. Som tur var så hade jag inte med mig mitt kort så kunde handla något. Annars hade jag nog handlat en tröja som jag hittade på. Vi gick in på apoteket också, där kikade vi på något som skulle göra bossan frisk. Hon har varit förskyld länge nu.. När vi varit på stan så promenarade vi hem till siv igen.
Det blev ingen träning idag.. hade ingen skjuts hem och så hade jag ont i öronen, så jag vilade.. Får ångest när jag hoppar en träning!! När vi skulle hem så åkte vi förbi anna och hälsade på katterna, stora har dom blivit:)
Sen när jag kom hem så kunde jag inte hålla mig, kände mig så himla lat.. Så jag tog på mig springskorna och sprang en vända, kändes skönt. Ögonfransarna frös, haha! När jag kom in och satt mig vid köksbordet så kände jag att jag blev hur yr som helst, men mådde inte illa eller något. Blev bara yr, läskigt.

Nu är jag trött på vintern, snön och kylan!
Sommaren kan väl ta och komma nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0