har varit väldigt upptagen

i lördags den 20 så var jag med lillemor (moster) och min lillasyster till kupolen. Skulle bara hålla sällskap efter som jag var där förra helgen med johanna. Men jag hittade ju såklart ett par byxor som jag blev lite smått kär i:) och en tröja på rea kostade bara 49,50kr. Sen blev det inge mera, måste ju spara pengarna!! Det var mest lillemor och bossan som shoppade. När vi skulle gå ut från kupolen så bestämde vi oss för att vi skulle åka tillbaka till borlänge och göra våra naglar snygga till sommaren. Vi ska åka tillbaka i maj nångång.
När vi kom hem så bytte jag om och åkte och kikade på fotboll. Sen blev det en skön promenad hem. När jag kom hem så vet jag inte vad jag gjorde, minns inte.. Tror jag tränade lite sen tog jag det lugnt eftersom vi hade match dagen efter.
Söndag, blev att gå upp tidigt på söndagen också.. (gick upp vid 8 ungefär i lördags). Matchen började kl 10.00 och vi hade samling 08.45. Jag åt faktiskt gröt, tvingade i mig den skiten(a) Jag är så trött på gröt eftersom jag jämt åt det när jag tävlade i skidor.. Söndagen blev det match, efter matchen så la jag mig i soffan och kollade lite på tv, sen somnade jag. Vaknade sedan med en förbannad huvudverk.. Senare på kvällen kom älsklingen till mig, han sov kvar!:)

Idag , Måndag! Det blev praktik, lika kul som vanligt. Idag tog jag med lite fikabröd till Gittan eftersom hon skjutsade hem mig efter jobbet. Dagen idag på jobbet var väldigt lugn, hade inte så jättemycket kunder. Men kul hade jag ändå. Efter praktiken så blev det fotbollsträning. Efter träningen så kom mamma och hämtade så åkte jag hem sen tog jag en liten promenad och mötte älskling efter hans träning. När jag kom hem så tog jag mig något att äta, sen körde jag något som liknade kickboxning och sedan core, aaah shiit min mage kommer ha träningsverk. Sen har jag även dansat lite. NU ska jag läsa/plugga... tråkigt!


gammal bild på linnea och mig 

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

SV: Tack för din röst men tyvärr så är omröstning slut :P men följ gärna min blogg för att kanske du vill vill anmäla dig till veckans blogg eller nåt sånt? =)

2010-03-22 @ 23:12:04
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0