8/3

idag var det första skoldagen efter sportlovet, nu lääängtar jag till påsklovet! Ska bli så himla skönt. Dagen började iaf med dans på morgonen, sen blev det samhäll sen slutade jag, då tog jag mig en promenad hem, himla skönt var det, solen sken! När jag kom hem gjorde jag min favvis mat! Satt mig sedan ute i solen och läste lite engelska. Sp skönt i solen! Direkt efter att vasaloppet har varit så smälter snön, helt perfekt, nu känner man lite vårkänsla och lukten i näsan, mysigt. Men det är lite drygt när det blir så plaskigt.
Iaf vid 4-tiden så tog jag sparken och hämtade philip på skolan. Sen var jag barnvakt till 7-8 ungefär. Vi spelade lite wii och kollade på film. När philip åkt hem så gjorde jag inte så mycket, dansade lite bara(a)




sallad kyckling & morot, kanooon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mums älskae kykling xD

2010-03-15 @ 09:13:16
URL: http://ellenodlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0