7/3 vasaloppsdag

började med att kliva upp runt 5 halv 6. Älsklingen sov hos mig för att han skulle med och kolla på vasaloppet. När vi satt oss i bilen så somnade vi efter ett tag. Sen när vi kom fram så tog vi lite fika och sen åkte vi till evertsberg och kollade på täten och när pappa kom. Det gick faktiskt bra för pappa! Sen när vi vart i evertsberg så åkte vi till mora, där träffade vi min kusin mathilda och faster lena. Sen var det dags för mat då gick jag och patric och åt på en pizzeria. Sen kikade vi på när pappa gick i mål. SUPERDUKTIG!
Jag köpte mig 3 mössor också när vi var i mora.
Vid 4-5 så åkte vi hemåt, vi somnade även i bilden då också, när man kom hem så var man ganska så trött.. Men det var kul!!
Bilder kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0