2/3 tisdag, dansvisningsdag

idag fick jag och johanna gå upp vi halv 9 ungefär, för att åka och fixa ljud och ljus i aulan till dansvisningen. Efter att vi fixa det så åkte jag hem och så kom putte hem till mig, vi kollade på tv och sen gjorde vi mat:) gick ju skitbra, förutom att han klagade lite på min matlagning(a) Det blev kyckling , nudlar och sallad. mumsigt. Efter maten så fixade jag mig lite till dansvisning efter ett tag gick han in till sig och böt kläder och sen kom ewwe och hämtade mig, bosse och putte. Bosse och putte skulle filma och knäppa kort. Dansvisningen gick väl bra.
Det vi filmade till dansvisningen kommer nångång, så får nu se hur det såg ut:)



inte så bra kvalite på min kamera..

Kommentarer
Postat av: johanna

va kul :)



sv:haha ja och läskigt :P

2010-03-03 @ 19:35:09
URL: http://johannaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0