19/3

idag blev det skolan tänkte jag säga, nej det blev praktik. Alltid lika trevligt, tycker jag! Har inga problem alls att ta mig upp på morgonen och göra mig iordning för att åka och praktisera. Efter praktiken idag så blev det fotbollsträning, det var skönt. Men hade glömt mina strumpor så blev understället över skydden sen vanliga strumpor, gick precis lika bra. Efter träningen när jag, miccis, melinda och emelie stod ute och väntade på skjuts så fick vi oss ett riktigt skratt allihopa! haha. Sen när vi skulle släppa av miccis med. Skrattade nästan hela tiden, ont i magen(a) haha! När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, jag åt god mat med familjen sen blev det att träna igen. Sköööönt! Nu ska jag ta mig en dusch sen blir det väl sängen och läsa lite kanske. Har börjat med en bok men får se hur långt man orkar läsa, är inte en människa som brukar läsa. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0