söta tanter

nu har jag precis kommit hem efter att har varit ute på en svettig promenad i solen. Det var skönt!
När jag nästan var hemma och som svettigast så kom det en liten söt bil med en kostig färg och stannade mitt framför mina fötter.
Det satt två söta tantar i bilden och hittade inte till Dalahästen, så jag fick förklara vägen dit. Sen när de skulle vända så vände de mitt i vägen och det kom ju bilar så bilarna fick lov att åka runt bilden, tantarna stod mitt i vägen med bilen tvärs över. hahah! söta!

När jag kom hem så hittade jag en god ramlösa i kylen, var himla varmt ute så jag höll på att törsta ihjäl. mums!
Ikväll ska jag nog hem till natha och kika på fotboll på hennes altan, toppen!
Men just nu är jag väldigt sugen på att åka och bada och sola någonstans, yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0