igår, den 22 juni

igår så låg jag ute i solen och solade lite, fick sedan ett sms av melinda. Hon undrade om vi skulle åka och sola och bada. Självklart så ville jag det, när melinda kom hit så lagade vi lite nudlar sen väntade vi på mysan. När mysan kom så packade  jag lite sen åkte vi. När vi kom ut till utsund så gick solen i moln såklart.. vi hade kanske sol i en kvart haha kul. Sen åkte vi hem mysan skulle hem och melinda följde med mig hem. Sen åkte jag med linda och bossan på samling. Bossan hade match i ludvika. Höll linda lite sällis, så hon skulle slippa sitta själv. När vi kom hem vid 23-tiden ungefär så tog jag mig en powerwalk kom hem runt halv 12. Mötte en skitläskig gubbe som gick och vinglade över vägen, mitt hjärta dunkade i 300 tror jag. haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0