hemma

nu har jag kommit hem efter en mysig med myggig helg i rättvik.


Torsdag: åkte bil upp till rättvik, när vi kom dit så var det fint väder. Vi badade, kastade macka och fixade i husvagnen.
Fredag: midsommar! då blev det att spela lite fotboll på morgonen, kicka lite osv. Ta det lugnt, bara umgås med alla. Senare till kvällen blev det lite mat. Sen blev det en allvarlig fotbollsmatch mot de vuxna. Det kan vara det roligaste som finns, haha! Och såklart så vann vi barn(a) haha!
På natten så blev det att bada tunna nere vid silja, kallt i siljan men varmt och skönt i tunnan. Sen var det läggdags vid 3-tiden kanske
.
Lördag: dagen började med frukost ute i solen, sen kicka lite fotboll och skjuta lite brännboll. Lite senare så hade vi "5-kamp", 19-kamp kan man nog säga. Skojigt var det, fick skjuta lite luftgevär, pilbåge och spjut, sen var det en massa andra roliga saker. I slutet så räknade vi poängen och de så hade mest poäng fick pris, jag hade såklart inte så höga poäng, haha! När vi lekt lite så blev det att fixa sig lite sen blev det mat till kvällen, sen kasta hästsko. Ännu senare så blev det att bada tunna igen!
Söndag, idag: Idag har vi bara packat ihop grejer, solat och fikat lite sen har jag åkt bil och nu är jag hemma:)

Bilder från helgen kommer, men blev inte så himla mycket bilder eftersom kameran låg för det mesta i husvagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0