borta match idag

idag blev det vinst!! Superbra inför uppehållet..
På matchen idag så fick jag en "tackling" bakifrån i ryggen, hade inte ens bollen vid mig. Tjejen puttade mig så jag flög framåt, jag trodde att min nacke hade gått av, nej men hade iaf jäkligt ont, satt mig på bänken ett tag och vilade sen vill jag ut och spela skiten ur den där tjejen. Då blev jag puttade så jag gjorde en bakåt kyllerbytta, eller hur det nu stavas.. så nu är jag helt öm i nacken.. Min lillasyster som masserade mig nyss för att jag hade ont och var stel i nacken, nu är det värre.. Har huvudverk också, haha!
Idag efter matchen kände jag mig helt blåslagen eller något åt det hållet, är lite svullen vid knät, antar att det blir blått så jag har smörjt så det inte ska bli det(a) ont i mina fötter på något konstigt vis, nej inte alls konstigt.. blev stämplad på båda fötterna. haha!

Nu liggar jag i sängen och ska sova, hoppas på vackert väder imorgon!
Och att nackverken är borta.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0