16 juni

lite av min dag

idag så vaknade jag som vanligt vid 5 på morgonen och kunde inte somna om.. eller jo, efter ett tag så somnade jag. Sov då till 10 ungefär, låg kvar i sängen och drog mig lite sen pallrade jag mig upp. Åt världens tråkigaste frukost, bara fil.. kan inte svälja hårda saker, har så förbaskat ont i halsen och öronen..
När jag ätit frukost och kikat lite på tv så gick jag upp och satt på mig bikini och satt mig i solen en kvart kanske, sen skickade linda sms att hon skulle komma och hämta mig. När vi kom till linda så lekte vi lite med bus, en maine coon katt. När vi busat lite med rex så klippte jag lindas syster. Sen efter det så lekte vi lite mer med katten sen skjutsade linda hem mig, då åt jag lite sallad. Sen cyklade jag och mötte natha, hon var ute och gick med naiomi. När jag mötte henne så gick/cyklade vi hem till henne, hon böt om sen cyklade vi ner på holmen och tog det lugnt. Vi träffade på malin där och pratade lite med henne osv.. Sen cyklade vi hemåt till natha, hon åt lite sen cyklade jag hem. Nu sitter jag här och trökar..:)

Bilder på lindas systers katt kommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0