tjohejsan

igår så lekte jag med mellisen, vi kikade på film, pratade åt popcorn och åkte ner på stan en sväng i regnet och kollade läget. Det var lite bråk på stan kan man säga, men jag och mellisen missade lite av det för vi fattade inte. Sen träffade vi johanna som hade kommit in på trapper, haha! och så tappade hon sina byxor hela tiden, haha söt! Träffade även lite annat folk och min putte:)
Efter ett tag så började jag och mellisen frysa så vi ville hemhemhem, det var ju jättekallt ute..!
När jag kom hem så bäddade jag rent i sängen runt 2 tiden på natten haha. Sen kom putte hem till mig så sov vi. Vi fick sällskap av min katt som skulle ta upp hela sängen haha. Hon låg vid oss hela natten, inte blev det mycket sömn inte.. hon snarkade, kurrade och skulle ligga på mitt huvud hela tiden, gosade heela tiden, fick ingen lugn och ro till att sova:) haha

Nu får vi se vad jag ska hitta på, det är kallt ute och inte världens finaste väder.. vart tog sommaren vägen..?
Blir kanske att ta en promenad, för att få lite frisk och kall luft, haha!:)

Ha en super bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0