lite dåligt

jaa, det har blivit lite dåligt med inlägg nu tycker jag! Men har inte haft tid när jag har varit i tylösand, hade det skitbra!! :)
Vi hade för det mesta skitbra väder, men någon dag så var det väl lite sämre väder. Första veckan så var jag ut och sprang med pappa och så blev det  rätt många strandpromenader på kvällarna, sen när putte kom så var vi ut och sprang lite, då sa pappa att han hade semester. Han orkade inte med kan man säga;) hiih!
Hade det iaf jättebra. Träffade på jocke och dennis i tylösand också.
Jag önskar nästan att vi hade kunnat stanna kvar där, för man hade något att göra då hela tiden kändes det som, och man kunde ta det lugnt! Bilder kommer senare när jag har tid att spendera tid på datan!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte fin blogg.

Jag har en frågestund på min blogg nu så om du vill fråga någonting så är det bara att göra det nu!

kram (:

2010-07-18 @ 21:20:44
URL: http://llinneasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0