hejhoopppp:)

runt 12 igår så blev det en springtur med pappa och dagen innan det så blev det också en springtur med pappa:) Lika bra att hålla formen till fotbollen börjar. Igår efter att jag och pappa hade vart och sprungit så låg jag och solade lite, såklart. Låg även och solade innan vi sprang ut. Efter att vi solat lite så blev det lite mat sen gick bossan jag och pappa ner på stranden och tog med oss fotbollen och sprang och passade lite efter den långa stranden. Senare mot kvällen så blev det after beach, vi gick en bra bit och kika på fotboll på en storstor tv och käkade jättegod mat. Och såååklart så vann spanien, jippiii!
När vi skulle gå hem efter fotbollen så gick vi efter stranden, det var mysigt. Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder nu, för glömde sladden hemma..
Idag är det torsdag, vi har inte superbra väder men det är himla skönt! Låg nyss ute och vilade på filten, efter mellanmålet eller vad man ska säga, så blir det en promenad för mig. Sedan ska vi gå och spela minigolf hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0