10 januari

nathalie och jag vaknade runt 11-12 då gick vi ner och åt frukost. Sen åkte hon hem.. då kom farfar efter ett tag på besök, fick 300 kr i julklapp, vi åt god mat och fikade gott. Sen gick jag upp på mitt rum och så började jag rensa min garderob, shit va kul.... inte alls. När jag blev klar med det så började damma lite och dammsuga hela rummet, när jag blev klar med rummet så bytte jag om och tog skidorna och sprang till skidspåret och åkte lite, men det va så mörkt och min pannlampa slutade funka efter ett tag så jag fick lov att stanna och försöka få igång den, då höll jag på ett frysa händerna av mig. Sen började jag åka igen och då va lampan på hela tiden, sen när jag kom hem blev det lite styrketräning, sen blev det bastun, hur skönt som helst. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova för imorgon är det skola............bläää! nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0