woppsan

efter träningen idag så satt jag uppe i bossans säng och gosade med maja. Sen så skulle jag gå ner och äta en apelsin med henne och då tog jag henne med mig ner. Så höll mamma på att dammsuga golvet och torka golvet så hon hade lagt allt mattor i trappan.. och så skulle jag gå ner, fick lov att gå på den smala delen av trappan och såååklart så ska jag ramla och maja flög.. haha stackarn. Sen satt jag där och så sa jag; Men guuud! och så hörde jag att mamma började skratta i köket, så började jag skratta. Hon frågade vad jag gjorde, så berättade jag. Sen hörde jag lisa och bossan uppe, dom började skratta så ropade dom på mig att jag skulle komma upp. Då fick jag berätta vad som hände. Fick lite ont i foten, hahah. Och stackars min katt, som flög och sen hoppade hon över mig och sprang upp igen, hahaha. Dumma trappa!




Kommentarer
Postat av: andrea

har ett sånt armband :D och kanske den ringen... vart har du köpt den??:)

2010-03-06 @ 14:12:03
URL: http://puunktslut.blogg.se/
Postat av: andrea

svar:

nice :D har typ n likadan fast från clockhouse i prag ;)

2010-03-06 @ 16:37:28
URL: http://puunktslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0