läskigt

Jag och bosse stod på toan och skulle borsta tänderna, mamma hade precis gått och lagt sig, maja vet jag inte vart hon var, hon var iaf inte vid oss.. När bosse och jag stod framför spegeln på toan och pratade så började det helt plötsligt att droppa vatten i duschen, inte så lite heller. Det höll på ett bra tag, jag och bosse kollade på varandra och blev helt tysta, sen när det slutat att rinna vatten så gick jag fram och kollade på den grejen som man vrider på vattnet med, men den var nere som vanligt när vattnet är av. Lite rädda vi blev.. Och en annan dag så hade min morbor kommit och hälsat på och då var det bara bosse hemma, så plingade han på dörren och bosse öppnade så klev han in, sen satt han sig vid köksbordet och så gjorde bosse något vet inte vad, så började det plinga på dörren helt plötsligt, så gick bosse till dörren och kollade om det var någon där, men det var det inte. Visst det kan ha varit någon som busat, men hans (morbror) satt i köket och för att man ska komma till dörren så måste man gå en liten gång och upp för trappen för att plinga på dörren + att det är mycket snö ute så man skulle ha sett spår efter den som busat.. Så jag tror det spökar lite här.. läskiiigt. Usch nu blir jag rädd, sitter här helt själv och känns som om någon ska dra mig i håret, hihi.. Och så springer min fula katt runt och mjaowar, hon är knäpp..








Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: snygggggast du är!

men jag köpte inget (a) hihhii

2010-02-04 @ 16:52:52
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0