KALLT

nu har jag varit ute och sprungit, blev inte så jättelänge men ett tag iaf. När jag kom hem så la jag mig på stretchmattan och gjorde lite situps, armhävningar och rygglyft och så stretchade jag såklart, det behövs verkligen i mina stela ben och rygg.. Sen gjorde jag iordning lite kvällsmat.. Sen blev det att kolla på os med mamma och bosse fast bosse somnade, hon är sjuk.. Grattis Sverige till silver!
Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och sooooova, ganska skönt! Imorgon blir det en promenix till skolan.


thailand 09

bosse med hatten på sne och jag med bikinin på sne.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: vi båda börjar bli riktigt gamla ;)

jo du är söt och du kan få klippa mig ! PUSS<3

2010-02-23 @ 15:26:49
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0