Fredag, 19/2

Idag skjutsade pappa mig till skolan vad 8.40. När jag kom till dansen så skulle vi kolla på dansvisningen och skriva vad vi tyckte om allt. Sen efter vi kollat klart på filmen så gick vi till skolan i snöovädret, det kan väl ge sig nu... vill inte ha så mycket mer snö! I skolan va det väl rätt lugnt, när vi kom tillbaka till skolan så hade vi naturkunskap sen lunch sen samhäll och svenska, svenskan hade vi i ungefär 20 minuter sen fick vi sluta, vi kollade på film. Sen gick nathalie och jag ner på stan, jag fixade mig praktikplats sen gick vi in på plus och kikade lite på skor.. och såklart dem skorna som jag vill ha fanns det bara en storlek kvar i och det var inte min storlek. Sen skulle jag hem och då gick jag ut och väntade på min sega pappa som kom efter en kvart när han sa att han snart var där han skulle hämta mig.. segast(a) Nu gör jag ingenting, ska väl följa med pappa och hämta mamma snart. Blir att åka hem till nathalie idag och umgås med henne!!<3 kuligt. Nu tänkte jag duscha. Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: felicia nielsen

hej!:)

vill du vara med och bli månadens blogg komentera här:



http://felicianielsen.blogg.se/2010/february/vill-du-bli.html

2010-02-21 @ 17:07:15
URL: http://felicianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0