4 februari

idag blev det skolan, började som sagt 12.30 men första lektion som idrott. När jag vaknade imorse så kunde jag inte öppna mina ögon... jag har nämligen fått ögoninflammation, det är jättekul.. intealls! Efter skolan så skjutsade örjan hem mig och när jag kom hem så latade jag mig i soffan och kikade på tv. Sen gick jag ut och skottade med mamma och pappa, sen gick mamma in och lagade mat och sen hämtade hon bosse. Pappa och jag skottade av hela garagetaket, så gjorde vi en stor snöhög nedanför och så hoppade jag från taket och ner i snön det var skitkul, sen hoppade pappa ner, sen fortsatte vi med att skotta bort den stora högen med snö. Kommer förmodligen att ha träningsverk i ryggen imorgon. var ut och gick med älskling och elsa nu på kvällen också, puckot hade ner mig i snön:*
Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite på tv sen sova. Imorgon blir det dans på morgonen, lite kul!
NattiNatt!:)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0