25/2

inatt sov älskling över hos mig.. mys! Jag hade sovmorgon till 12.30.. sköönt! När jag kom till skolan så hade vi idrott sen slutade jag, ganska så skön dag. Jag johanna och patric gick ner på stan, när vi kom till stan så kom jag på att jag glömt min påse med tröjan i som jag skulle byta.. så vi fick lov att gå tillbaka, dryga jaaag..
När vi kom tillbaka så kikade vi runt och köpte lite småsaker. Jag köpte mig ett par leggins och en t-shirt och ett hårband. Så nu är jag laddad för morgondagen!
Sen gick jag och johanna till frisören, där nathalie satt och färgade sitt hår, hon har färgat bruuuuuunt, svikit mig helt enkelt.. Nej skoja, det var iaf skitsnyggt!! Hon passade i det riktigt bra!
Efter stan så gick jag och johanna till Q för att dansa. Först hade jag dansträning från klockan 17.00-19.00 sen va det Dianaträning och det varade mellan 19.00-21.30 så det blev riktigt med träning idag. Det var riktigt kul att dansa idag. Längtar redan till nästa gång! Gick superbra idag.
Snart närmar det sig dansvisning i aulan, hoppas på att det kommer gå bra iaf. Sen har vi dansvisning i hedemora den 29 april med Dianas danser, det ska bli spännande. Nu ska jag hoppa in i duschen och sova, sen ska jag packa min väska med massa grejer eftersom jag ska hem till nathalie direkt efter skolan och fixa mig innan 20 års festen. nattinatt




Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: DU ÄR BÄST JESSICA!:*

2010-02-28 @ 18:13:23
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0