22/2

idag har jag bara vart i skolan. dansade på morgonen, kändes helt okej. Efter dansen så hade vi samhäll... Efter samhällen så slutade jag. Då tänkte jag gå hem eftersom jag hade med mig ett par bra skor och långkallingar eftersom det är så förbaskat kallt här.. det ger sig aaldrig..! Men då fick jag åka med malin och therese hem. När jag kom hem så gjorde jag min goda mat, kyckling och sallad, mumsigt. När jag ätit så la jag i en tvätt och bråkade med min katt. Sen kollade jag lite på tv sen var det dags att hänga tvätten. Har mest tvättat idag, nu blir det att klä på sig massa kläder och ta sig en springtur i kylan. När jag kommer in sen så ska mamma, jag och bosse äta fruksallad, mums! Imorgon blir det fotbollsträniiiing, läääängtar.
Den här veckan har vi ingen bil hemma, pappa har den till jobbet i stockholm.. så imorgon blir det att promenera till skolan eftersom jag inte har något busskort.. Men det skadar ju inte med en långpromenad till skolan på morgonen, piggar säkert upp mig(a) haha. Nu ska jag bege mig ut på en springtur! ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: visst är dom underbara ? :D älskar dom :D

jag köpte dom på americanapparel i stockholm:)

2010-02-22 @ 21:51:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0