18/2

idag hade vi sovmorgon, började 12.30.. När klockan var runt 9 så ringde min mobil och så trodde jag det va mamma som ringde, men då va det min lärare, jag blev helt förvånad, då sa hon att jag skulle komma till skolan, men jag hade ingen skjuts då så jag kom till skolan 12.30. Sen kunde jag inte somna om då tog jag med mig täcket ner och la mig i soffan och kollade på hitta nemo.. haha! Men jag somnade efter halva filmen, sen gick jag upp och duschade och gjorde mig iordning för att åka till skolan och stå i café som jag egentligen inte skulle göra.. Missade idrotten och allt, kuuuul! Aja efter skolan så gick jag hem till sivan och kikade på tv och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig så jag fick åka hem och byta om till träningen. På träningen så blev det lite fjant med ewwe och johanna. Sen körde jag och johanna lite styrke träning och ewwe var tränaren som sa vad vi skulle göra, hur många situps osv. Ewwe fick inte träna eftersom hon nyss har gjort en söt tatuering nere på svanken. Efter träningen så kom pappa och hämtade mig, men jag fick köra och det gick superbra att köra, vi hämtade bosse på hennes träning sen åkte vi hem. Nu ska jag väl busdansa med bossan, hahah. Sen blir det att sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0