090928

jag har varit lite dålig med inlägg nu:) har inte haft så mycket tid och ork. Idag så har jag varit i skolan, jättttekul.. sen efter skolan blev det att åka hem och ta det lugnt, sen ringde nathalie och frågade om jag ville med till stan, då köpte jag lite underkläder, ett nagellack och en sån där grej som man sätter mot huvudet och så är det typ piggar som kliar i hårbotten:) jätteskön grej (se bilden). Efter att vi varit på stan så åkte jag hem och fixade till fotbollsträningen, men det blev lugn träning för mig eftersom på matchen som vi hade igår så hade jag väldigt otur.. blev lite småskador här och var... annars så har allt varit helt okej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0