Måndag:)

Idag blev det att gå upp i tid sedan fara till Åvestadalskolan och ha två dansvisningar. En var kl 12 den andra var 13.30Jag tycker att det gick bra på visningen. Det var väldigt kul. När vi var klara åkte jag och Pipen till stan och kika på lite presenter:) sen skulle hon sola och då följde jag med henne, men kom på att jag inte hade tid att hålla henne sällskap för jag hade samling 15.45 på Avestavallen. Fotbollsmatchen gick bra, jag tyckte det var väldigt jämt. Avetsa fick en straff men missade och sedan i fick vi en straff och det blev  mål. Och vi vann matchen med 0-1:D tummen upp tjejor(Y)

MaskShadow                                  Saif

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

sv: Tack! Blir så glad av alla snälla komentarer. Supergulligt :)

Armbandet är från H&M och jag är nästan stensäker på att det finns kvar så stick in och fynda ;)

2009-06-09 @ 13:33:44
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Vad gör du? :)

2009-06-09 @ 22:19:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0