Fredag!

Hejjj! jobbat idag också.. fick sluta en halvtimme tidigare(y) när jag kom hem så åkte jag och hämtade min mobil, fick en helt ny men vill inte ha den så om någon är sugen på en helt ny mobil så finns den en hos mig:) Plasten på displayen är fortfarande kvar. Efter att jag hämtat min mobil som jag inte vill ha längre så åkte jag hem och segade mig lite satt ute och fiselurade lite. Sen kom lillemor och mathias hit och hälsade på ett riktigt skratt fick man iaf hahah!
Sedan åkte dom hem och då åkte jag och nathalie ut till holmen, det var myys.(y)

Den är till salu!(y)

Kommentarer
Postat av: E M M A

Vad väljer du? Kolla in min blogg och hjälp mig välja:)

2009-06-27 @ 17:49:41
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: michaela

JAG VILL KÖPA DEN JESSICA :D:D:D

hur mycket kostar den?

vi pratar mer på måndag<3

2009-07-02 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0