bilder från helgen!


fredag - började dagen med funktionell träning kl 7.00 på morgonen.
sen blev det tvättstugen och så förberedde jag mig för att åka till uppsala, men när jag kom till tågstationen var biljetterna slut.. på heeeela dagen. så jag kom aldrig dit:(
blev en fika på stan med lillasyster ist och sedan lite dans, funkfever kl 17.00.
lördag - blev en lugn morgon för min del, gosfrukost och disneyfilm (trassel). sen åkte jag hem till nordanö och så hämtade jag lillasyster så åkte vi ner på stan, hon köpte sig en mysig stickad tröja. sen åkte vi till fagersta och kollade på hockey, var en riktig skitmatch vi åkte och kollade på... haha!
söndag - började dagen klockan 9.00 på gymmet med jenny. hon övade boxmix och mage&rygg, bra start på dagen! och ännu bättre blev det när vi åkte och handlade frukost, sofia var med oss också.
vi handlade en dundergod frukost, det var så himla gott:) sen på eftermiddagen blev det hockey igen, då var det lite mer spännande match måste jag säga!
vi fortsätter med måndagen - blev en riktigt långhelg för mig! 
i måndags så åkte patric jag och anna (patrics mamma), till falun. vi var där 8.00 på morgonen och var där hela dagen. patric skulle opereras och det gick bra för honom. med han var på operation så åkte anna och jag runt i falun och kikade och shoppade lite. köpte lite inredning till lägenheten. njödast med lampan och ljuslyktorna (som jag inte knäppt kort på.. men det kommer).
jag avslutade måndagen med en springtur. SLOG MIN TID, yääh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0