27 september

heej! idag tog jag sovmorgon, fast hade klockan ställd på 7.00 ändå men den sket jag i och så sov jag vidare, så himla skönt. vaknade sedan vid 9.30 för att vara exakt och då hoppade jag upp ur sängen och gjorde gofrukost, det blev te, yoghurt och allt jag brukar ha i och så tog jag ett glas med proviva, snacka om att det sätter fart på magen. haha! denna dag ska jag jobba och träna som mina dagar brukar se ut. imorgon är det fredag och det betyder ledig, men då kommer jag åka iväg och simma, sen blir det funktionell träning och sedan funkfever, asgrymt!
 
ha en bra torsdag!
kram
 
 
jag å hulia

Kommentarer
Postat av: elin

Du kan svara här, det går bra :)

2012-09-28 @ 15:09:06
URL: http://elvifi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0