Här kommer helgen

Fredags!
Började dagen men en frukost, promenad, stan en vända och besökte gymmet och en till promenad. Blev sedan tvättstugan på eftermiddagen, sen åkte jag till nordanö och bara tog det lugnt och mös massa!! Sen kom bästa hem så då åkte jag till lägenheten. Avslutade dagen med mys i soffan med bästa!
Lördag!
Kalasdags.. blev först stan en sväng med pappa sen hem och baka och förbereda för kalas och gäster. Gäster till kl.20.00 på kvällen. Sen åkte jag och bosse hummern hem till mig, melinda följde med hem också. fick besök av häggen och matte på kvällskvisten. Fick en väldigt fin present, ett treögdt monster. (jag lovar det är sant!)
Sen till kvällen blev det spel med melinda, bosse och häggen. Sen skjutsade jag hem bosse och melinda.
Häggen och jag åkte sen runt i hummern och väntade på fyllekrakarna patric och patrik. Blev en himla trevlig kväll, starta larm osv;)
Söndag!
Långpromenad med mamma, superskönt och hur skönt/fint väder som helst! Röjde av i lägenheten. Fick besök av patrics mamma och pappa (och elsa). Sen blev det kvällsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0