15 oktober

halåååj! hoppas helgen varit bra. min har varit braa! i fredags blev det mys med jenny, vi åt kycklingspett och så skulle vi göra fruktsallad och chokladfondue. men det blev bara goda kycklingspett och sallad, fruktsalladen sket vi i. blev mysdricka (cider), vi bestämde oss sen för lite party på krogen, ja vi blev danssugna. så det blev krogen och massa dans. kul hade jag iaf! :)) på lördagen skulle jag och patric fira tre år tillsammans, men så blev det inte. hans jobb ringde, så han fick åka ut och jobba och jag låg död i soffan sen åkte jag med frank hem till nordanö. där åt jag mat och bara tog det lugnt, gick sen hem till patrics föräldrar och så åt vi kvällmat hos patric. sen hade patric och jag bara mys hemma. han satt uppe halva natten och spelade fifa.. jag somnade i soffan framför filmen så jag gick och la mig sen, hahah! mysigt va? söndagen, soooovmorgon blev det sen åkte vi ut till axelsbo och tog upp en brygga och fixade och donade lite, åt mat i axelsbo och fick fika, så mysigt å vara där ute:) sen åkte patric och jag till nordanö, hälsade på lite sen brummade vi iväg och köpte lite grejer till lilla missen som ska flytta in till oss. blev en kvällspromenad med mamma sen var det bara att göra sig iordning för mys framför tvn. ujuj! myshelg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0