Klarat - Utmaningen

skrev för några inlägg sedan eller ja, för ca 2 veckor sedan att jag skulle ge mig in på en utmaning. men jag skrev inte vad det var för utmaning. nu har jag klarat denna utmaning. utmaningan avslutade jag igår!
jag kom nämligen in i en glassperiod/kakperiod osv, det blev mycket kalas med släkten hit å dit. jag älskar kakor, speciellt dom med chokladbitar i. jag kände att jag hade ätit så himla mycket kakor och glass så jag bestämde mig för ett STOP med det.
tog bort allt, kakor, glass, bullar osv! jag klarade utmaning att inte äta detta. 
 
om ca 1 månad och några dagar går mitt godisförbud ut och då ni, då ska jag köpa mig en marabu choklad, apelsin! en av mina favoriter och jag ska njuta! men bara för att mitt godisförbud går ut som kommer jag fortfarande göra som man gjorde när man var lite, bara köpa lördagsgodis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0