Helgen!

Denna helg gick med en rasande fart. Så himla skönt med helg fast man inte kommer ifrån jobbet.. Haha!
Fredags, fick besök av Linda, blev lunch med henne, josse och patric på kungsgatan, jättegott! var och simmade med josse på eftermiddagen, var på stan med mamma och josse, köpte mig ett par nya byxor! blev tacos i nordanö till kvällen. Mys!
Lördags, upp i tid, åt gofrulle. Sen blev det en cykeltur runt stan haha... promenad hem till nordanö med systeryster. På kvällen gjorde Patric och jag mysmiddag, vart supergott sen var vi på bio, twilight. Den vad bra!!
Söndags, springtur till nordanö, blev bjudna på lunch hos patrics föräldrar, jättegott! Sen vet jag inte vart dagen tog vägen.. Men full rulle var det! Blev lite hockeytittande och sen var Patric och jag hem till matte och kikade på solsidan, sen vart det kväller!
Lugn och mysig helg. Det tackar vi för:)

Tack linda för den fina koppen och tallriken. blev genast en mycket godare frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0