Helgen som vanligt i bilder

fredagen började med tvättstugan och sen en promenad med tove. sen vart det tvättstugan och lite snabbstädning. på eftermiddagen/kvällen så blev det ett funkfeverpass och ett boxmixpass (special), var superkul! efter passet skjutsade jag hem bossan sen hem och duschade. Johanna och jag åkte sen till våra blivande missar och hälsade på. sen åkte vi och handlade lite och så blev det tacomys för heela slanten. 
lördagen. sovmorgon, sen blev det stan med mamma och bossan, köpte farsdag-present. han blev supernöjd! vi köpte pannlampa, kallingar och adidasmjukisar. efter stan åkte jag hem duschade sen blev det mat i nordanö, mamma och jag åkte sen ut till kyrkogården/gårdarna för att tända ljus. efter de åkte vi hem sen ringde sofia så åkte vi till södertälje en sväng, fram och tillbaka.
söndagen. började dagen med denna goda frukost. sen blev det en 30 minuters promenad sen gymmet, där sprang jag och sen styrketräning, avslutade med stertching. blev en till promenad efter gymmet då 30 minuter igen. blev sen duschen och sedan vänta på att patric skulle komma hem och hämta mig så jag fick åka till nordanö och fira farsdag med god mat och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0