bara glida fram i spåret

vänstra bilden, en staffettävling i norberg. högra bilden, i funäsdalen påväg till skidspåret för att åka uppför 1mil i ca 20 minusgrader..
det är enormt kul och skönt att åka skidor, saknar tisdagskvällarna och torsdagskvällarna, med skidträning!! 
alla skidläger, helger då man var iväg och åkte skidor för en hel helg, så himla mysigt!
har blivit mindre skidåkning från min sida det senaste året, förra vintern blev det mycket jobb, gruppträning och dans, (vilket jag tycker också är skitkul!) oftast handlar det om att prioritera det man tycker är roligast just för stunden jag valde dans, gruppträning och jobb.. haha! låter fruktansvärt tråkigt men DANSA är det roligaste som finns. tycket givetvis att skidåkning också är SUPERKUL skulle aldrig tänka mig att lägga av med skidåkningen. denna vinter ska jag åka skidor, vare sig tiden inte räcker till eller så. skidor har jag åkt sedan jag började gå.. eftersom man har en pappa som är tokig i skidåkning. han har nog åkt 20 vasalopp och tränar nu som en galning inför vasaloppet. önskar faktiskt ibland att jag hade tiden till att åka skidor så mycket. (idag åker faktiskt pappa upp till stugan för att åka skidor. avis!) dansa och skidåkning har jag gjort ända sen jag började gå tror jag. just nu vill jag DANSA och åka massvis med SKIDOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0