12 saker ni inte visste om mig?

1. har varit brunhårig EN gång i mitt liv, i TVÅ veckor.(aldrig mer igen.)
 
2. första gången jag var utomlands var till thailand, 2009. BÄSTA!
 
3. jag har aldrig brytit något i min kropp! inga ben eller sprickor.
 
4. jag har testat många sporter: ridning, cykling, skidor (håller på med fortfarande), dans, fotboll (håller på med fortfarande), slalom (fritiden), snowboard (fritiden), speedway, löpning (fritiden), vollyboll, cheerleadnig etc.
 
5. jag älskar att dansa!
 
6. jag har alltid varit kär i patric sedan jag var liten. nu har vi varit tillsammans i 3 år och någon månad. han är bäst!
 
7. jag har klämpt min lillasysters öra i dörren. (när vi var små!)
 
8. jag avskyr blodpudding och potatisbullar. spyr!
 
9. jag tyckte det var jättekul att skjuta luftgevär hemma hos farmor och örjan, när jag var mindre.
 
10. jag är allergisk mot alkohol! haha..
 
11. jag saknar en vän att tala ut med och som alltid finns där, i vått och tort. (förutom min älskade patric såklart♥) 
 
12. jag är en STOR kattälskare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0