tiden går så fort

heelloj! idag är det tisdag, men jag börjar med helgen som gått.. i fredags var jag hos vickan hela dagen, blev morgonpromenad vid 8 sen for vi runt hela avesta tror jag och lite chill i solen också. på kvällen var jag med sofia, vi skulle ut och fiska med matte och patric men när vi hade plockat fram allt och var påväg ut så bblev det värsta stormen.. så vi åkte hem och så slog vi på en film och åt jordgubbar och mjölk och melon. på lördagen var jag till örebro med patric, vickan och palm. på kvällen var jag och patric till nordanö och fick grillat och så kollade vi på melo, givetvis;) söndag, blev promenad, bus på gården, sol och bad. var i nordanö nästan hela dagen, vi firade ju såklart mamma på morsdag, blev fika med mamma, pappa, bosse, simon, farmor, örjan och siv. sen på kvällen kom sofia förbi en sväng, var meningen att vi skulle bada med det var lite kallt, så vi tog det bara lugnt.
måndag, jobb 8-15, hem till nordanö, laga mat till patric, var ut på springtur, var med på halva boxmix passet efter springturen, på kvällen blev det konsert:) så såg min måndag ut.
idag blev det en morgonpromenad, promenad till jobbet. efter jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska göra. blir nog att vara ute iaf, kanske en promenad eller en springtur, det visar sig:)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0