9 maj - finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

tjohoppla! idag är det redan onsdag och jag fick just en onsdagsångest (eller??). det är så att det känns som om jag vill hinna med så mycket och göra så mycket så jag vet inte vad. men struntsamma! idag fick jag massa pappersarbete av paulina som jag ska hjälpa henne med, så nu har jag att göra måste jag säga!
imorse vart det en morgonpromenad med elsa i SPÖREGN och då menar jag verkligen SPÖREGN alltså. haha!
efter morgonpromenaden så blev det att tvätt lite sen åkte jag ut med elsa till patrics mormor och morfar idag igen. kommer hända samma sak imorgon också. (så ni vet!) efter jobbet idag blir det ett baila pass, får se om jag hoppar in i box mix passet också:) så himla kul att alla pass  är fulla  hela tiden. yä! snart kommer vi även att börja med dansa mix här på gymmet också, superKUL! nu ska jag kila, ha en bra dag!
syns inte på bilden men jag loovar det spöregnade.. hi
ja som sagt, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!
jag hade min haglöfsjacka och en regnjacka på det. hej regntät!(Y)
(varför blir vissa bilder mindre, fast man klickar i att dem ska bli i samma storlek, så irriterande!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo såhär är det min kära vän! Bilderna du tar på vanliga kameran får rätt storlek. Men de bilderna du tar med den lilla kameran på "skräm" sidan blir mindre! Mindre pixlar på den. Jag får också så :*

2012-05-10 @ 00:03:54
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0